Drukuj
Odsłony: 12724

Ocena użytkowników: 5 / 5

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active
 

NBE

 

Problem w Systemie Bankowości elektronicznej NBP.pl

- po przejściu na podpisywanie przy użyciu aplikacji APKA (Apka/HTML5) nie udało się żłożyć podpisu.

 

 

 

 

PROBLEM:

Nie udało się podpisać dyspozycji w NBP.pl po przejściu na aplikację APKA/HTML5

Przy próbie złożenia podpisu pod dyspozycjami otrzymujemy komunikat:
"Proces podpisywania nie poiódł się.
Błąd. Błąd komunikacji z aplikacją kliencką APKA. Itd..."

 NBPApka

 

ROZWIĄZANIE PROBLEMU:

 

1. Użyj przeglądarki Internet Explorer do obsługi Systemiu Bankowości elektronicznej NBP .

 

lub

 

2. Jeżeli używasz przeglądarki Firefox  (tu w wersji: 60.0.1)  wykonaj poniższe operacje:

 

 

 

 

 

 

NBPApkaFirefox

 Menedżer certyfikatów programu Firefox

 

Jeżeli ten tekst pomógł Ci w rozwiązaniu problemu, proszę oceń ten tekst - u góry pod symbolami gwiazdek.